εγγραφείτε: Άρθρα

leader

Προοπτικές για το Ελληνικό Γιαούρτι

0 comments
 
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία των αμερικανικών καταναλωτικών οργανώσεων, οι αμερικανοί καταναλωτές δείχνουν μια ιδιαίτερη προτίμηση για το ελληνικού τύπου γιαούρτι.
 
 
Σύμφωνα με τη έρευνα, στην αγορά των ΗΠΑ  διαπιστώνονται μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, γεγονός που πρέπει να εκμεταλλευθούν και οι συνεταιριστικές επιχειρήσεις. Ενδεικτικό της διείσδυσης των συγκεκριμένων προϊόντων στις αγορές, είναι το γεγονός πως η αξία των πωλήσεων της «ελληνικού τύπου γιαούρτης» αυξήθηκε μέσα σε πέντε χρόνια από τα 35,4 εκατ. $ σε 2 δις εκατ. $ (εκτίμηση για το 2012).
 
Αυτή η τάση ώθησε μεγάλες εταιρείες εμπορίας γιαούρτης να συμπεριλάβουν στον κατάλογο τους τα συγκεκριμένα προϊόντα. Όπως φαίνεται, όμως, από τα στοιχεία παρά την σημαντική αύξηση των πωλήσεων, καμία ελληνική εταιρεία δεν μπόρεσε να επεκταθεί με αξιώσεις στην αμερικάνικη αγορά. Η ελληνικών συμφερόντων Fage USA παρά το σημαντικό ρόλο που έπαιξε στο «άνοιγμα» της αγοράς και την εξοικείωση των καταναλωτών με την νέου τύπου γιαούρτη φαίνεται να εκτοπίζεται από τον ανταγωνισμό, ενώ μεμονωμένες προσπάθειες από άλλες εταιρείες επί του παρόντος δεν έχουν επιτύχει ιδιαίτερα αξιοσημείωτα αποτελέσματα.
 
Ορισμένοι θεωρούν ότι οι ελληνικές εταιρείες δεν χρησιμοποιούν ικανοποιητικές μεθόδους  marketing και διαφήμισης. Παρ’ ολ’ αυτά, οι ελληνικές εταιρείες γαλακτοκομικών προϊόντων πρέπει να εκμεταλλευτούν άμεσα το ευνοϊκό για την ελληνική γιαούρτη κλίμα έτσι ώστε να διεισδύσουν στην αγορά των ΗΠΑ. 
 
Οι προσπάθειες αυτές θα πρέπει να είναι συντονισμένες και διαρκείς μέσω διαφημιστικών εκστρατειών όπου θα τονίζεται η ιδιαιτερότητα και η ποικιλία των ελληνικών γαλακτοκομικών προϊόντων καθώς και οι παραδοσιακές τεχνικές.