εγγραφείτε: Άρθρα

leader

Καταστήματα Μαζικής Εστίασης

0 comments

 

 
Σύμφωνα με μελέτη της Hellastat ΑΕ, στα καταστήματα μαζικής εστίασης μειώθηκε ο τζίρος κατά 30% το 2011, λόγω και της οικονομικής κρίσης, αλλά και της αύξησης του ΦΠΑ από 8% σε 23%. 
 
Αυτή η εξέλιξη, όπως είναι ευνόητο, έχει άμεσες επιπτώσεις και στον κτηνοτροφικό κλάδο συνολικά.

Σύμφωνα με την έρευνα,  οι εταιρείες έχουν αναπτύξει έντονο ανταγωνισμό εφαρμόζοντας  διάφορες πολιτικές, όπως χαμηλότερες τιμές, προσφορές ανά είδος ή ανά χρονικό διάστημα κλπ.

Συγκεκριμένα, ο τομέας της πίτσας εμφάνισε τη μεγαλύτερη πτώση με 30%, ενώ ακολούθησαν το σουβλάκι με 28%, τα ταχυφαγεία (fast food) με 26%, οι αλυσίδες πώλησης σάντουιτς και σνακ με 24%, οι αλυσίδες πώλησης καφέ με 24% και τα επώνυμα εστιατόρια με 23%. Πολλές επιχειρήσεις βρίσκονται εκτός αγοράς, ενώ εκτιμάται ότι το 2012 η απασχόληση στο κλάδο μειώθηκε κατά 20%.
 
Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων εστίασης ζητούν τη μείωση του ΦΠΑ στο 9% προκειμένου να τονωθεί η αγορά.