εγγραφείτε: Άρθρα
εύρεση
Οι καταναλωτές βασίζονται στο κοτόπουλο ακόμη και όταν ο πληθωρισμός επηρεάζει τις τιμές
Σχεδόν 9 στους 10 καταναλωτές λένε ότι θα φάνε περισσότερη ή την ίδια ποσότητα κρέατος κοτόπουλου τους επόμενους μήνες.
Ενώ η μέση βαθμολογία των καταναλωτών για την τρέχουσα οικονομική τους κατάσταση είναι στη μέση μεταξύ «κακής» και «εξαιρετικής», το 87 τοις εκατό αγοράζει περισσότερη ή την ίδια ποσότητα φρέσκου κοτόπουλου τώρα σε σύγκριση με πριν από έξι μήνες, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε σήμερα στη Συνάντηση Chicken Μάρκετινγκ για το 2022.
Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα μιας μελέτης που επικεντρώθηκε στην τρέχουσα και αναμενόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών στις ΗΠΑ, συγκεκριμένα στην κατανάλωση φρέσκου κοτόπουλου. Τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ευκαιρίες για το κοτόπουλο να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς.
Το κοτόπουλο συνεχίζει να είναι η υγιεινή επιλογή, η καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής
Τους τελευταίους έξι μήνες, το 99 τοις εκατό των ερωτηθέντων είπε ότι τρώνε γεύματα με φρέσκο κοτόπουλο περισσότερες από μία φορά το μήνα. Το 88 τοις εκατό το κάνει περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα.
Οι αμερικανοί καταναλωτές σχεδιάζουν να αγοράσουν περισσότερο κοτόπουλο από άλλα είδη πρωτεΐνης τους επόμενους δώδεκα μήνες. Οι αγοραστές κοτόπουλου αναφέρουν τη διατροφή, την αξία και την ευελιξία ως τους κύριους λόγους για την κατανάλωση περισσότερου κοτόπουλου.
Όταν ρωτήθηκαν για τις φρέσκες πρωτεΐνες που σχεδιάζουν να καταναλώσουν τους επόμενους 6-12 μήνες, το 37 τοις εκατό είπε ότι σχεδιάζει να καταναλώσει περισσότερο κοτόπουλο, ενώ το 15 τοις εκατό σχεδιάζει να καταναλώσει περισσότερο βοδινό κρέας και το 14 τοις εκατό σχεδιάζει να φάει περισσότερο χοιρινό.
Οι αυξανόμενες τιμές αποδίδονται στο υψηλότερο κόστος των καυσίμων, της εργασίας και των ζωοτροφών για κοτόπουλα
Το 85% των ερωτηθέντων αναγνωρίζει ότι οι τιμές του κοτόπουλου είναι υψηλότερες από ό,τι στην αρχή του έτους. Όταν ρωτήθηκαν γιατί πιστεύουν ότι αυτές οι τιμές αυξάνονται, το 52% είπε υψηλότερες τιμές ενέργειας και φυσικού αερίου, το 44% είπε υψηλότερους μισθούς και ελλείψεις εργαζομένων σε όλες τις αλυσίδες εφοδιασμού και το 42% ανέφερε υψηλότερες τιμές για τις ζωοτροφές κοτόπουλου.
Το κοτόπουλο ωφελείται από το γεγονός ότι οι Millennials αγοράζουν περισσότερο κοτόπουλο σε σχέση με άλλες ηλικιακές ομάδες, ενώ τα στοιχεία δείχνουν μικρότερη ευαισθησία στην τιμή για το κοτόπουλο από ό,τι για άλλες πρωτεΐνες».