εγγραφείτε: Άρθρα

leader

«Φέτα» στα Ράφια των S.M. της Σιγκαπούρης

0 comments
«Φέτα» στα Ράφια των S.M. της Σιγκαπούρης

 


Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το γραφείο Ο.Ε.Υ. της ελληνικής πρεσβείας στη Σιγκαπούρη, η φέτα αντιμετωπίζει ισχυρό αθέμιτο ανταγωνισμό από πληθώρα λευκών τυριών, τα οποία καταχρηστικά χρησιμοποιούν την ονομασία ΦΕΤΑ.

 

Οι παραπλανητικές συσκευασίες αποπροσανατολίζουν το καταναλωτικό κοινό, το οποίο ούτως ή άλλως δεν είναι εξοικειωμένο με την ποικιλία και τις ιδιαιτερότητες των λευκών τυριών και ούτε εκπαιδευμένο να ξεχωρίζει την γνήσια φέτα από τις δεκάδες απομιμήσεις της, επισημαίνεται στα συμπεράσματα της έρευνας.

Σύμφωνα με την έρευνα του γραφείου Ο.Ε.Υ., οι κύριοι ανταγωνιστές της ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ στη Σιγκαπούρη, είναι:

  • η αυστραλιανή εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων LEMNOS η οποία διακινεί μεγάλες ποσότητες λευκού τυριού χρησιμοποιώντας την ονομασία FETA, σε παραπλανητική συσκευασία.
  • το λευκό τυρί «FETTA» της αυστραλιανής εταιρείας SOUTHCAPE.
  • το λευκό τυρί Ν.Ζηλανδίας, της εταιρείας Mainland.
  • από την Δανία προϊόντα της εταιρείας ARLA FOODS.

Λευκό τυρί Δανίας από αγελαδινό γάλα με παραπλανητική ετικέτα

Λευκά τυριά από Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία με παραπλανητικές συσκευασίες

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ οι ελληνικές εξαγωγές φέτας στη Σιγκαπούρη το 2017 ανήλθαν στα 235.268 ευρώ, παρουσιάζοντας σχεδόν διπλάσια αύξηση σε σχέση με το 2016, όταν ανήλθαν στα 145.168 ευρώ και ακολούθως, διπλασιασμός παρατηρήθηκε και στις εξαγόμενες ποσότητες. Η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων και ειδικότερα λευκών τυριών δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στη Σιγκαπούρη.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, λόγω του ξένου εργατικού δυναμικού που προσεγγίζει το 30% του πληθυσμού της χώρας καθώς και την παρουσία 17 εκατ. τουριστών το χρόνο, οι διατροφικές συνήθειες των κατοίκων έχουν επηρεαστεί από τη δυτική κουλτούρα.