εγγραφείτε: Άρθρα

leader

Εναλλακτικές Λύσεις για τις Δοκιμές σε Ζώα

0 comments
Εναλλακτικές Λύσεις για τις Δοκιμές σε Ζώα

Το Κοινό Κέντρο Ερευνών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (ΚΚΕρ) διεξάγει έρευνα ως μέρος μιας μεγάλης μελέτης που αποσκοπεί στην παροχή μιας επισκόπησης των ευκαιριών εκπαίδευσης και κατάρτισης που σχετίζονται με την αντικατάσταση, μείωση ή τελειοποίηση της χρήσης ζώων για επιστημονικούς σκοπούς-γνωστές ως «3Rs”.

 

Η έρευνα απευθύνεται κυρίως σε παρόχους μαθημάτων, αλλά είναι ανοιχτός σε όποιον θέλει να συνεισφέρει πληροφορίες σχετικά με τους πόρους εκπαίδευσης και κατάρτισης της 3R.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μαθήματα, ενότητες, διδακτικό υλικό, εργαστήρια, διαλέξεις, καθοδήγηση και άλλους πόρους-στο γυμνάσιο, στο πανεπιστήμιο και στο επαγγελματικό επίπεδο.

Παράλληλα με τη συγκέντρωση πρακτικών λεπτομερειών για τα προσφερόμενα μαθήματα, η έρευνα στοχεύει επίσης να συλλάβει:

  • Εάν τα 3R καλύπτονται σιωπηρά ή ρητά σε κάθε μάθημα,
  • Η φύση του μαθήματος ή της ενότητας, όπως τα θέματα που καλύπτονται και η μεθοδολογία που διδάσκεται.
  • Συνδέσεις με τη νομοθεσία ή τα νομοθετικά πλαίσια 3R.
  • Λεπτομέρειες σχετικά με τα μαθησιακά αποτελέσματα, τα προσόντα και τη διαπίστευση.
  • Η μορφή του μαθήματος και το κοινό-στόχος.

Σε συνδυασμό με την στοχοθετημένη έρευνα, τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρέχουν μια συνολική εικόνα των μαθημάτων και των πόρων σχετικά με τη θεωρία και την εφαρμογή των 3Rs.
Τα πορίσματα θα δημοσιευθούν το 2019 και θα συμβάλουν στον εντοπισμό ευκαιριών για την ενίσχυση της παροχής εκπαίδευσης και κατάρτισης 3R μέσω στοχοθετημένων πρωτοβουλιών και επενδύσεων.

Η έρευνα θα είναι διαθέσιμη μέχρι τα τέλη Ιουνίου του 2018.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο εκπαίδευσης και κατάρτισης υπάρχουν εδώ . Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αν έχετε συγκεκριμένο ερώτημα.

Ιστορικό

Το 2016, το ΚΚΕρ πραγματοποίησε μελέτη για την κατάρτιση απογραφής των πηγών γνώσης 3R και για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο μοιράζονται τις γνώσεις των 3R.
Τα ευρήματα κατέδειξαν ότι, παρόλο που υπάρχουν πολλές γνώσεις, η ανταλλαγή μπορεί να βελτιωθεί ιδίως μεταξύ διαφορετικών τομέων εμπειρογνωμοσύνης μέσω καλύτερου συντονισμού, επικοινωνίας και προσέγγισης και με μεγαλύτερη έμφαση στις στοχοθετημένες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Αυτό, μαζί με την τρέχουσα μελέτη και έρευνα, καθορίζει τη συνέχεια που δόθηκε στη Δράση 1 της ανακοίνωσης της Επιτροπής ως απάντηση στην Πρωτοβουλία Ευρωπαίων Πολιτών «Stop Vivisection».