εγγραφείτε: Άρθρα

leader

Αγορά Γάλακτος

0 comments

Σύμφωνα με την Tetra Pak, η Ασία, η Αφρική και η Λατινική Αμερική θα καταναλώνουν ένα συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό γάλακτος.

Η πρόκληση των καιρών βρίσκεται στην θρέψη του παγκόσμιου πληθυσμού που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική, δήλωσε ο πρόεδρος της Tetra Pak, Ντένις Γιόνσον, σε παρουσίαση για την Καινοτομία στην Επεξεργασία και Συσκευασία Τροφίμων. Με 9 δις ανθρώπους ως το 2050, τα βιώσιμα τροφικά συστήματα βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας όλων, και ο γαλακτοκομικός τομέας θα διαδραματίσει ρόλο ζωτικής σημασίας.

Οφείλουμε να παρέχουμε διαφοροποιημένα γαλακτοκομικά προϊόντα. Δεν πρόκειται μόνο για την γεύση αλλά για όλο το πακέτο: εμφάνιση, ευκολία χρήσης, κατά πόσο ταιριάζει στον τρόπο ζωής των ανθρώπων και πως τους κάνει να αισθάνονται, είπε.

Η διαφοροποίηση των προϊόντων, η μείωση του κόστους του συστήματος των εργασιών, οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις και η εξασφάλιση της επισιτιστικής ασφάλειας είναι απαραίτητα για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές απαιτούν μάρκες με συστατικά που αναγνωρίζουν και κατανοούν.

Η παγκόσμια ζήτηση για γαλακτοκομικά θα αυξηθεί σημαντικά εξαιτίας της οικονομικής ανάπτυξης, της αστικοποίησης, της αύξησης του εισοδήματος και της επέκτασης της μεσαίας τάξης στις αναπτυσσόμενες αγορές, σύμφωνα με τον Γιόνσον.

Η παγκόσμια κατανάλωση γαλακτοκομικών θα αυξηθεί κατά 36% έως το 2024 και κατά 212 δις λίτρα, στα 223 δις λίτρα, μέχρι το 2016. Οι οικογένειες θέλουν γάλα στην καθημερινή τους διατροφή, υποστηρίζει ο Γιόνσον. Η αύξηση της ζήτησης για γαλακτοκομικά θα τροφοδοτηθεί κυρίως  από τα αναδυόμενα κράτη στην Αφρική, την Κίνα και την Ινδία. Παράλληλα, η ανάπτυξη αυτή επιφέρει αύξηση της αστικοποίησης.

Ειδικότερα, ο πληθυσμός της Νιγηρίας αναμένεται να αυξηθεί κατά 20 εκατ. ανθρώπους μέχρι το 2018, παρέχοντας μεγάλη δυναμική για την ανάπτυξη της αγοράς. Η Μέση Ανατολή επίσης αποτελεί μεγάλη ευκαιρία. Η ζήτηση για γάλα θα αυξηθεί κατά 52% μόνο στην Σαουδική Αραβία μέχρι το 2024.

Τα προϊόντα πρέπει να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες και να έχουν πλεονεκτήματα, όπως η βελτίωση της υγείας των οστών, να ξεχωρίζουν εμφανισιακά και να ταιριάζουν στον πολυάσχολο τρόπο ζωής των καταναλωτών, σύμφωνα με τον Γιόνσον.

Πηγή: www.foodproductiondaily.com