εγγραφείτε: Άρθρα

leader

Anuga 2013

0 comments

 Anuga 2013

 
Περισσότερες από 200 επιχειρήσεις –το μεγαλύτερο μέρος εξ αυτών υπό την αιγίδα του Οργανισμού Προώθησης Εξαγωγικού Εμπορίου – συμμετείχαν στη φετινή έκθεση Anuga στη Γερμανία. 
 
 
Η μεγαλύτερη εθνική συμμετοχή αφορά στον τομέα των γενικών τροφίμων, όπως λάδι, ελιές και κονσερβοποιημένα ενώ σημαντική ήταν και η παρουσία στον τομέα των γαλακτοκομικών, στα είδη φούρνου και αρτοπαρασκευάσματα, στα ποτά καθώς και στα κατεψυγμένα. Στην έκθεση συμμετείχαν και πολλοί αγροτικοί συνεταιρισμοί και ΕΑΣ.
 
Στο περίπτερο του ΟΠΕ υπήρχε για άλλη μια φορά ένας χώρος γευσιγνωσίας, στον οποίο οι έλληνες εκθέτες μπορούσαν να προσκαλέσουν τους πελάτες τους να γευθούν την αυθεντική και υγιεινή ελληνική κουζίνα που ετοιμαζόταν «ζωντανά» από κορυφαίους Έλληνες μάγειρες. Live cooking υπήρχε όμως και στο χώρο των καταψυγμένων αλιευμάτων όπου Έλληνας σεφ μαγείρευε, ενημερώνοντας παράλληλα τους ενδιαφερόμενους για τα υλικά που χρησιμοποιεί αλλά και τους τρόπους παρασκευής των προϊόντων.

Η ποιοτική αναβάθμιση της ελληνικής συμμετοχής στην Anuga είναι κάτι παραπάνω από εμφανής τα τελευταία χρόνια και δεν περιορίζεται μόνον στην εικόνα και την προβολή των ελληνικών προϊόντων. Υπάρχει αλλαγή νοοτροπίας, είπε προς την Deutsche Welle η Κατερίνα Αναγνωστοπούλου, από τη διεύθυνση Marketing & Εκθέσεων του ΟΠΕ: «Νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει από τη νοοτροπία που υπήρχε ίσως πριν πολλά χρόνια, δηλαδή να κάνουμε μια εξαγωγή, να βγάλουμε χρήματα και να εξαφανιστούμε από την αγορά, δυσφημίζοντας το ελληνικό προϊόν και τους Έλληνες. Όλοι στοχεύουν πλέον στο πώς θα πάνε μπροστά, ελπίζουν στη συνέχεια. Αν περπατήσεις μέσα στο ελληνικό περίπτερο, δεν θυμίζει σε τίποτα τους παλιούς χρόνους».

Τα ελληνικά προϊόντα φαίνεται λοιπόν να κερδίζουν το στοίχημα της ποιότητας και να ανακτούν την χαμένη τους αξιοπιστία. Το ζητούμενο τώρα είναι να βρουν τρόπους προκειμένου να διεισδύσουν και να κερδίσουν τις μεγάλες αγορές του εξωτερικού.